“Tasavvufta ilk ders kırmamaktır,
Son ders ise kırılmamaktır.
Eğer hâlâ kırılıyorsan, gönül evinin tuğlaları pekişmemiş demektir.
Eğer hâlâ kınıyorsan, düşüncelerin yeterince berraklaşmamış demektir.
Eğer hâlâ " Ben " demekten vazgeçmiyorsan, dizginlerin hâlâ nefsinin elinde ve sen bu esarete boyun eğiyorsun demektir...
Ve eğer hâlâ " Şikayet ediyorsan, hakîkati göremiyorsun. " demektir...”
☘️Şems-i Tebrîzî ☘️