Ölmek, uyumak!
Uyumak, belki de rüya görmek, sorun da bu ya,
Fani giysilerimizi sıyırıp
O ölüm uykusuna yattığımızda
gelecek rüyaları düşünmek
Bizi duraksatan
-WILLIAM SHAKESPEARE, Hamlet
Kim sevse seni, yitirdiğini seviyor
o büyük eksik neyse onu...
Kim sevse seni, yanlış yüzünü görüyor...
Uzaklaşan bir tutkusun sen
seni seven yitirmeyi öğrenmeli,
Hayatsın...O kanatan rüya...