Yunus sen âşıksın. Ehl-i aşkın pîrisin . Kim bu yola girmişse elinden sen tutmuşsun. Elinden tutup da doğru yola koymuşsun. Ne yapalım biz dünyaya meyledenler, dünyadan geçemeyenler ? Biraz yüz çevirsek her şeyi kaybedeceğimizi, her şeyden geri kalacağımızı zannedip korkan bu âcizler …
Öyle acımasız bir çağa denk geldik ki..Bilemedik ne düştü payımıza ölme sırasını bekleyen çocuklardan! Elbet çıkacağız bir sabaha, utanarak hasar tespiti yapacağız ve eğer geriye bir parça insanlık kalırsa!
..Allah her zaman bakar, insanlarsa ihtiyaçları olduğunda.
Biz ileri gelenler olduk. Muhtemelen hiç ardımıza bakmadığımız için.
Biz, insanlar çok ileri gittik. Haddimizi aştık.
Biz. Ben artık bizi tanımıyorum.