arsenitem
Takip Et
arsenitem
@esrametnn
Okur
Bir kitabı bitirdikten sonra kapağını kapatıp, eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamak ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmek... Dünyanın en güzel hislerinden biri.
#121159350
Öğretmen
OMÜ
359 okur puanı
Ekim 2018 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar
Denemeler
Montaigne
İtiraflarım
Lev Tolstoy
Nasıl Dayandın Ya Resulullah
Mehmet Yıldız
51
Kitap
19
Takip edilen
185
Takipçi
2
İnceleme
876
Alıntı
100
İleti
Kitapları
Duvar
Tekrar Paylaşımlar
Yorumlar