arsenitem

arsenitem
@esrametnn
Bir kitabı bitirdikten sonra kapağını kapatıp, eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamak ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmek... Dünyanın en güzel hislerinden biri. #121159350
• bir şey acır içimde bu göğsüme ne kattın
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni seviyorum, çünkü bütün evren sana ulaşmam için işbirliği yaptı.
Edebiyat
Haydi deniz kenarına gidip dolaşalım.Bugün canım insan yüzü görmek istemiyor.Geniş,uçsuz bir şeye...ve sana bakmak istiyorum.
Sevdiğim! Kollarını ufuklara açsana Sevdiğin gürül gürül sana geliyor sana Kordan bir çığ misali gitgide büyüyerek Ve yakarak geçtiği yerleri, yana yana
Sayfa 166
Şiir
Bir şimşek... sonra gece! - Doğurmuş oldun beni, Ey uçucu güzellik, yeniden bakışınla, Hiç görmeyecek miyim sonsuza kadar seni? Başka yerde, uzakta, çok geç, belki de asla! Bilmem yolun nereye, bilmezsin nerdeyim ben, Ey sevdalı olduğum, ey sen ki bunu bilen!
Şiir