"Ama en derine düştüğün sırada ürkütücü bir ses seni kendine getirir. " Gidiyorum," der hiç zorlanmadan. Temelli gideceğinden korkarsın. 1 ay sonra döneceğini söylediğinde yüzün güler, anlamsızca sırıtırsın."
Atomu parçalasan, "Peki yeniden toplayabilir misin? diye sorup geçerler ama mevzubahis başarısızlık olunca herkes bunun üzerine konuşur. Başkalarının başarısızlığını kendi başarıları gibi görüp diğer insanların mutsuzluğuyla mutlu olmaya çalışırlar.
"Bu delirmiş dünyada tek başınasın herkese ve her şeye rağmen hala hayattasın. Bu bile başlı başına oldukça yorucuyken işleri daha da zorlaştırmanın bir manası yok."