Esra

Esra
@esraydn1
KARMA
Bedenim mağarada….
Edebiyat
Reklam
“ hissiz olmak, kolaydır. Bir şeyi önemsemekse cesaret ve ahlak ister. Doğduğumuz dünya böyle, Her şeyin mahvolduğunu fark etmeden başka yapacağımız bir şey yok….”
Edebiyat-Düşünce
Dürtme içimdeki narı Üzerimde beyaz gömlek var.
Edebiyat Şiir
“Yaşarken hep şimdiyi düşünüyoruz: anılar,Hatalar…. Ancak ölürken şimdinin değerini anlıyoruz..”
Edebiyat-Düşünce
“ +İyi misin ? - İyiyim +Emin misin ? - evet +Yalan mı söylüyorsun ? - evet.”
Edebiyat-Düşünce