Olum eşref rüya tekrardan başlayabilir mi bu son olmadı
Sınıftakiler grup kurmuş(17 erkek + ben) hepsi “Sahra Eşref Rüya bitti ya Çağatay Ulusoy’a romantik bir mesaj yazabilir misin? Bir de finali sen yazsana.” diye 50 mesaj gönderdiler. LAN BEN SİZİN EŞEKÇİ BAŞINIZ MIYIM MİLLET CHATGPT İLE YAPIYOR GEMİNİ İLE YAPIYOR MEYMİŞ “Doğal olsun” LAN DOĞAL OLSUN İSİTYORSANIZ KENDİNİZ YAZIN İSTEK ŞARKI ALAN KAFELERDE MÜZİK YAPAN ŞARKICI MIYIM BEN?! ALLA ALLA
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eşref Rüya'yı izleyen var mı? O nasıl bir finaldi... Eşref'in ölümü yıktı beni... 😢🥺
"Dünyayı karşısına alan Eşref, bir tek Rüya'nın yokluğuna yenildi. Çünkü bilirsin; kaderi karanlık olanın, imtihanı da hasretle olur."
Eşref Rüya kadar güzel başlayıp ama bi o kadar da bok gibi biten bir dizi daha görmedim