Olum eşref rüya tekrardan başlayabilir mi bu son olmadı
Eşref tek bahaneydi, herkes finalde kendi rüyasına, kendi hikâyesine ağladı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Eşref tek” bahaneydi. Herkes kendi rüyasına ağladı.
Hmm
“Eşref bahaneydi herkes kendi rüyasına ağladı”
İnsan ve Duygular
Sınıftakiler grup kurmuş(17 erkek + ben) hepsi “Sahra Eşref Rüya bitti ya Çağatay Ulusoy’a romantik bir mesaj yazabilir misin? Bir de finali sen yazsana.” diye 50 mesaj gönderdiler. LAN BEN SİZİN EŞEKÇİ BAŞINIZ MIYIM MİLLET CHATGPT İLE YAPIYOR GEMİNİ İLE YAPIYOR MEYMİŞ “Doğal olsun” LAN DOĞAL OLSUN İSİTYORSANIZ KENDİNİZ YAZIN İSTEK ŞARKI ALAN KAFELERDE MÜZİK YAPAN ŞARKICI MIYIM BEN?! ALLA ALLA
Eşref bahaneydi,herkes kendi rüyasına ağladı...