-Özlüyorum abi.
+Oğlum o kadın seni aldattı lan.
-Biliyorum ben affettim demedim, özlüyorum dedim...
+İnsan affetmeden nasıl özler ki?
-Yeni tanıştığımız, birbirimizi tanımaya başladığımız günleri özlüyorum mesela abi. İlk yemeğe çıkışımızı, sinemaya gidişimizi, ilk el ele tutuşmamızı özlüyorum...
#EşrefRüya