esserada

Yaşamak gerekecek. Yaşamak, yıkılışın çürümüş bozulmuş meyvelerini dermek, her yeni günle yeniden ve bugün reddettiği kesin ve son kararı, acımadan, tüm korkunçluğu ile didik didik etmek. Ulu Tanrım! Bu savaşı ben istemedim; niçin, hangi acımasız oyunun sonucunda ben bu savaşın, bu yıkılışın yükünü taşımak, bunları sindirmek, kendime mal etmek zorunda kalıyorum?
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Tam bir yalnızlık içinde yaşadık, ne burada ne orada."
Sinema/Felsefe
"Dünyadaki bütün elemi, kederi ve çığırından çıkmış ıstırabı düşündüm. İçimden kaçmak geçti. Bütün kalbimle bu dünyayı geride bırakabilmeyi diledim. Keşke iki melek gibi sihirli bir şekilde geceye karışıp kaybolabilseydik."
Edebiyat
"Ruhum öyle kırgın bir halde ki, pencereden dışarı baktığımda gün ışığının bitmek bilmeyen parıltısı bana acı veriyor."
Edebiyat