Bir gün arkana yaslanacaksın ve seni sevmeye yeteneksiz insanlara rağmen içindeki sevgiyi büyüttüğün için, en büyük sadakati kendi ruhuna gösterdiğin için kendine teşekkür edeceksin.
Herkes anlayış bekliyor.
Sağa dönüyorum beklenti, sola dönüyorum beklenti.
Kimse sormuyor sen ne istiyorsun, seni de anlamamız gerekir mi diye. Herkes anlayış bekliyor.
Ne muhteşem değil mi?
Biri için kendinden ödün verdikçe karşı taraf avucunun içinde hissedip ben buna ne yaparsam yapayım gitmez diye düşünüyor ve değersizleştiriyor bu yüzden kimse için kendinizden ödün vermeyin.!