E.

E.
@essragrl
Okumak iyleştirir bütün yaraları, her cümlede kendini bulduğun anda başlar bu evre.
Bir gün arkana yaslanacaksın ve seni sevmeye yeteneksiz insanlara rağmen içindeki sevgiyi büyüttüğün için, en büyük sadakati kendi ruhuna gösterdiğin için kendine teşekkür edeceksin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes anlayış bekliyor. Sağa dönüyorum beklenti, sola dönüyorum beklenti. Kimse sormuyor sen ne istiyorsun, seni de anlamamız gerekir mi diye. Herkes anlayış bekliyor. Ne muhteşem değil mi?
Alıntı
Biri için kendinden ödün verdikçe karşı taraf avucunun içinde hissedip ben buna ne yaparsam yapayım gitmez diye düşünüyor ve değersizleştiriyor bu yüzden kimse için kendinizden ödün vermeyin.!
Söylenmemesi gereken kelimeleri tükettikten sonra zamanın geriye akmasını dilemeyin.
Ayrılığa hazırlar gibiydi sessiz kalışların.