E.

E.
@essragrl
Okumak iyleştirir bütün yaraları, her cümlede kendini bulduğun anda başlar bu evre.
Ve insanların hedefledikleri şeyleri vermediğin anda silinirsin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yüzleşmemiz gereken doğrularımz var.
Kalbimiz üşümesin her şey gelir geçer.
Yanlış adamlar yüzünden Yanlış kadınlar olduk.
Tolere etmemen gereken muamelelere defalarca maruz kaldığın halde bir gün düzelir umuduyla içinde kaldığın tüm ilişkiler için kendini affet ve bundan sonraki ilişkilerinde sınırlarına saygısızlığı ve anlayışsızlığı görmezden gelme.