E.

E.
@essragrl
Okumak iyleştirir bütün yaraları, her cümlede kendini bulduğun anda başlar bu evre.
Her şey sizin olabilir, Ben kendime yeterim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazı insanlar evine dönmüşsün gibi hissettirir.. Her şey yerli yerindeymiş, benim kurulu düzenim buymuş ve yıllardır hep buranın özlemini çekmişim gibi.
Seni gözetleyenleri görme sadece gözlerini kapa ve kendin için yaşa.
Hiç kavuşamadığın sevgiliyi özlersin sessizce.
En zoru da; "seni seviyorum" diyememekti.