E.

E.
@essragrl
Okumak iyleştirir bütün yaraları, her cümlede kendini bulduğun anda başlar bu evre.
İçimizdeki çocuk anlaşılmayı, yardım çağrısının duyulmasını bekliyor. Onu duyabilmeyi öğrenebildiğimiz de kendimize doğru anne-babalık etmesini de öğreneceğiz ve o zaman kendiliğinden sorunlarını çözen, haklarını savunabilen bir insana dönüşeceğiz.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kişi, çocuk sahibi olduğunda farkında olmadan kendi çocukluğuna dair hisleri Yaşar . Çocuğumuzla ilişkimiz , anne babamızla ilişkimizin devamıdır.

E.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·300 syf.·
2021 14. kitabı
Nihan Kaya
8/10 · 7,9bin okunma
Uçuruma çıkan bir yolda kaç kişi gözleri kapalı koşmaya gönüllü olur ki ?