Esra

Esra
@estl
Bir çocuğun gülüşünde saklıdır her şey...
Bir kitapta şöyle diyordu; “Kuşlar yemek yerken ürkmesinler diye yolunu değiştiren insanı dünya elbette incitir”
Reklam
“Eylülün hüznü Ekimin göz yaşı hiç bitmez. Gel biz Kasıma taşınalım Birazcık Aşk iyi gelir yaralara…” Murat Bozoğlu
Doğuda doğmak suç olsaydı, en büyük suçlusu güneş olurdu...
rojbûna te pîroz be İki gözüm
Uyku tutmuyor gözüm... #y:93679
“Ekimde, bitti gidiyor işte... Ömür, hızla akıp geçiyor. Yarın, göz açıp kapayıncaya kadar, Dün oluyor. Bugünün kıymetini bilmek lazım. Doya doya yaşamak lazım. Bak yağmurlar yağıyor, Varsın deli desinler, Vakit varken, ıslanmak lazım...”