“Dost, daha ziyade, olduğum kişi olarak belirmeme yardım eden kişidir. Ona içimi açarak deneyimlediğim şeyleri anlarım. Onun sayesinde yaşadıklarıma, düşündüklerime ve yaptıklarıma doğrudan yapışıp kalmam, fakat onunla paylaşarak yaşadıklarımın, yani düşündüklerimin ve yaptıklarımın bilincine varırım. Onun bakışı ben ve kendim arasındaki düşünümsel dolayımdır.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir şeyleri dile getirmek, onları yeniden hissetmektir ama başka bir biçimde. Olaya atfedilen duygu geri çağrılır ama bu artık olayın yaşandığı anda hissedilen duygu değildir çünkü onu bir başkasına sunmak, bir okurla ya da dinleyiciyle paylaşmak için duygunun elden geçirilmesi gerekmiştir.”