Okurken bana zaman zaman bazı şeyleri hatırlattı,hatta bazı isaretledigim yerlerde ya ağladım ya uzun uzun düşündü,Bu tatlı küçük prens okura tüm duyguları hissetirebiliyor,ama ağladığım kısmı söylemeden edemicem, gül bahçesi gördüğünde yerde oturup ağlaması,o gülleri gördüğünde kendi gülününde sıradan olduğunu düşünüyor ama gülünü özel kılan da kendisiydi zaten.Ona yüklediği anlam,onu sevmesi bile onu özel kılar... Böyle birşey işte çok çocuksu bir kitap gibi görünür ama kalbe dokunur, eğer bir gün çöle gelirsem görüşmek dileğiyle my little prince