Annemi 2 ay önce 6 senelik bir kanser hastalığı sebebiyle kaybettim. dün rastgele gittiğim bir kitap kafede kocaman raftan bu kitabı seçtim seçe seçe..
Okumak istedim, belki ölüm atlatılabilir bir şeydir kim bilir?
Belki yazar atlatabilmiştir diye düşündüm, ama düşünmediğim tek şey kitaptaki karakterin de erken yaşta eşini 59 yaşında kanserden kaybetmesiydi,
anneciğimi 54 yaşında kaybettim ve rastgele gittiğim bir kafede bu kitabı özellikle tekte seçiyor olmam kader miydi..