oaristys

oaristys
@evangeline7
"Nefes almayı bile kendime hatırlatmam gerekiyor, sanki hatırlamasam kalbim atmayacak! İçim gerilmiş bir yay gibi gergin, her işimi zoraki yapıyorum. Yaşıyor muyum, ölü müyüm zor anlıyorum."
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bana onu hatırlatmayan ne var ki? Yerdeki döşemeye baksam bile yüzünü görüyorum! Her bulut, her ağaç... Geceleri gökyüzünde, gündüzleri baktığım her yerde onun hayalini görüyorum! Gördüğüm herhangi bir kadının veya erkeğin yüzü, hatta kendi yüzüm ona benzeyerek benimle dalga geçiyor sanki. Tüm dünya onun bir zamanlar var olduğunu ve benim onu kaybettiğimi hatırlatan işaretlerle dolu!"
"Onu yeniden kollarıma alacağım! Bedeninin soğukluğu şu esen, beni de üşüten kuzey rüzgârındandır. Hareketsizliği de uyuduğu içindir..."
"Öyle huzurlu öldü ki öldüğü anı kimse tam olarak anlayamadı."
"Tam anlatamıyorum ama senin ve diğer herkesin kendi benliğinizin ötesinde başka bir benliğiniz olduğuna dair bir inancınız vardır mutlaka. Eğer öyle olmasaydı, tamamen bu bedende sınırlı olsaydım yaratılışımın ne anlamı olurdu?"