oaristys

oaristys
@evangeline7

oaristys

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
11 günde okudu
·
2021 8. kitabı
Anton Çehov
6.6/10 · 21,2bin okunma
Reklam
Yaşam geçip gitti, hiç yaşamamışım gibi.
"Kış geçecek, ilkbahar gelecek, ama sen olmayacaksın artık, yıkıyorlar seni."
"Dedemle babamın köle olduğu, mutfağına bile giremedikleri çiftliği satın aldım. Uykudayım. Bu gördüklerim düş, hayal..."
Niye gizleyeyim, ne diye susayım, seviyorum onu, açık bir şey bu. Seviyorum, seviyorum... Boynumda bir taş bu, kendisiyle dibe doğru çekiyor beni... Fakat seviyorum bu taşı ben, onsuz yapamam...