Lilith۵

Lilith۵
@everythingisblue_
Hayatla bağını bir şekilde kesmiş, yarım yamalak yaşayan biriyim.
Biz onunla uçurtmalar da uçururduk. Olmasaydı kalpler, Uçurumluk.
Şiir
Reklam
Gizliliğimi seviyorum ama son zamanlarda ihlal edildiğini hissediyorum.
Kaç cehennem söndü içimde..
Yoruldum, bittim, içimde hiç ümit kalmadı.