Ayşe drtş

Ayşe drtş
@evet_
Herşey çok güzel olacak
yoruma ⁓aşkım⁓ yaz ^efendim^ diyen senle tanışmak istiyor
Ayşe drtş
😂😂
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dürüst olun üzülünce ne yapıyorsunuz ? ▪︎Ağlıyorum ▪︎Müzik dinliyorum ▪︎Bağırıyorum ▪︎Yalnız kalıyorum ▪︎Kur-an'ı Kerim okuyorum ▪︎Uyuyorum ▪︎Kitap okuyorum ▪︎Sigara içiyorum ...
Can Sıkıntısından Yapılan Anket
Ayşe drtş
Müzik dinliyorum
kim çaldıysa çaldı kalbimi istemiyorum geri.. taner demiral
Ayşe drtş
Neyyyyyy
Ölmek kolaydı, ayrılık olmasaydı.
Ayşe drtş
😔😔