Evla

Evime, o yalnızlık kokan odaya gitmekten nefret ediyorum.
Reklam
Başkasının başarısı tebrik edilmez, nedense kıskanılır
Onların benimle gurur duyacaklarını unutmuştum ama o havada değiller -hem de hiç.
Çağımızın koşuşturmaları
Eğer acele ettirmezlerse veya onu zorlamazlarsa, bunu yapabilir. Ama nedense herkes bir telaş içinde...
SONRA MI?
Bir gün herkes dönmemek üzere gider. Geriye sadece söylenmemiş sözler, anlaşılmamış hisler, yaşanmamış mutluluklar kalır. İşte bu yüzden; beni şimdi anlamalısın. "Sonra" diye bir zaman yok.
Öfke, benim için ilginç bir duyguydu ve ondan kolay kolay vazgeçmek istemiyordum.
Reklam