evos

evos
Hüzünlü huzur...
Almanca öğretmenliği
43 okur puanı
Şubat 2021 tarihinde katıldı
En büyük problemlerimizden biri olan toplumsal normlarımızdan bir türlü kurtulamadık. Herkesin çok hakkı varmış gibi yorum yapıp onları yönetmeye çalışmalarını hâlâ idrak edemiyorum. Bir insanı giyimine, makyajına, sakalına, saçına göre kendi boş yorumlarınızla kırmaya hakkınız yok. İzlediğim bir videoda dile getirilen bu konuyu derk etmek yerine yorumlarda kadının saçına takılmışlar. Öncelikle gidin de bir kendinizi tenkit edin. Umarım en kısa zamanda herkes kendi düşüncelerini tashih edebilme kapasitesine ulaşır:)
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Üzgünüm,üzgünüm hem de çok…
1000Kitap
Yeni hayatıma merhabaaaa diyorum bugün
1000Kitap
Üzüldüğüm şey aptal gibi güvenmekti. Ben ki o kadar kendinden emin olan biri gitti bir iki güzellemelere kandı…
1000Kitap
Bu hayatta korktuğum şey “ya istediğim hayat bu değilse?” Diye düşünüp sonucunda da keşke demek.
1000Kitap