En büyük problemlerimizden biri olan toplumsal normlarımızdan bir türlü kurtulamadık.
Herkesin çok hakkı varmış gibi yorum yapıp onları yönetmeye çalışmalarını hâlâ idrak edemiyorum.
Bir insanı giyimine, makyajına, sakalına, saçına göre kendi boş yorumlarınızla kırmaya hakkınız yok.
İzlediğim bir videoda dile getirilen bu konuyu derk etmek yerine yorumlarda kadının saçına takılmışlar.
Öncelikle gidin de bir kendinizi tenkit edin.
Umarım en kısa zamanda herkes kendi düşüncelerini tashih edebilme kapasitesine ulaşır:)