Dakikalar sonra doğum günüm. Yeni bir yaş alıyorum… Her yaşımın iyisiyle kötüsüyle bana getirdiklerine minnettarım. Her ne olursa olsun ne kadar üzülürsem üzüleyim yaşamayı seviyorum ve sevmeye devam edeceğim. Daha yapacağım çok şey var. Umarım bunları gerçekleştirebilirim.. O zaman iyi ki doğdum. Daha nice iyisiyle kötüsüyle acı yaralarla ve belki gelecek olan yeni yaralaraaa ya da tam tersi yaşayacağım güzelliklereee