Evrin

Demek ki bu ülkede zulüm, Türk, Ermeni, Kürt, Rum, Yahudi tanımıyordu. Devletler herkese karşı zalimdi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İnsanların kendi milletini veya kendi inancını diğerlerinden üstün görmesi, ne korkunç olaylara, ne büyük acılara neden oluyordu bu dünyada.
Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi.
“ İstersen yaparsın “ sözü tam bir kandırmacaydı insan ancak yapabileceğini isterdi.