“Herkes gibi olmak ile başka biri olmak arasında sıkıştığınız oldu mu? Peki ya hayata baktığınız pencerenin ötesinde bir dünya duyumsadığınız? Kaç kez kendim olmakla ‘normal insan olmak’ arasında gidip gelişlerimi izledim.”
“İnsanların kendi gibi olmaları için ne gereklidir?”
“Bilmiyorum, Sanırım özgürlük! Başkaları tarafından yargılanmadan, ayrıştırılmadan özgürce yaşamak.”