3yl3m

3yl3m
@eylemakatt
" Aynı evde yan yana ve birbirine tamamen yabancı olarak yaşamak, feci birşeydi. Halbuki bu yabancı onun anasıydı. "
Sayfa 219·Kitabı okudu
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Hayat, birbirinden ayırdıklarını, kısa bir müddet için tekrar da yaklaştırır gibi olsa bile, uzun zaman yan yana bırakmıyordu. Geçen günleri bir daha geri getirmek mümkün değildi ve sadece hatıralar, iki insanı birbirine bağlayacak kadar kuvvetli değildi. "
Sayfa 212·Kitabı okudu
Alıntı
" Akşamdan kalma iki kadehin zararı yoktur. İnsana dünyayı unutturur. Eh, bu dünya da unutulacak dünya zaten... "
Sayfa 182·Kitabı okudu
Alıntı
" Âmak-ı hayal, senin anlayacağın, hayalin dibi. Orada yazıyor: Bir gün Allah peygamberlerini çağırıp sormuş, saadet nedir? demiş. Her biri kendine göre cevaplar vermişler. Musa: Arzı Mev' uda gitmektir; İsa: Bir yanağına vurana ötekini uzatmaktadır; Buda: Hayatta hiçbir arzusu olmamaktır, yollu şeyler söylemiş. Sıra bizim Muhammed'e gelince: " Saadet, hayatı olduğu gibi kabul etmektir... " demiş. Ne doğru söz ! Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli, ne de ondan bir şey eksiltmeli... "
Sayfa 181·Kitabı okudu
Alıntı
" Hayattan fazla şeyler bekleme. Dünyada her felaketin içinden en az zararla sayrılmanın yolu hayata uymak, muhite uymak, hiç sivrilmemektir. "
Sayfa 181·Kitabı okudu
Alıntı