Eylül OYMAKÇI

Eylül OYMAKÇI
@eylloymakci
Saudade..
Ruh izinli bugün..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve sen bir insan edinmişsindir kendine, Bir şarkı edinmişsindir, Bir umut..🎈
"Yanındayım” kelimesi sadece laf kalabalığı, kimse yanınızda değil tek başınasınız..
Televizyon fena değil, ona karşı değilim, ama insanı dünyadan koparıp yalnızca kendi camına bağlamasını sevmiyorum. En azından o bakımdan radyo daha iyiydi..
İnandım ve yanıldım..