Eylül Aygün

Eylül Aygün
@eylulaygun
OMA HAKKINDA
Roman mi desem, otobiyografik roman mi desem yoksa biyografi mi desem bilemiyorum ama harika bir kitap oldugu kesin. Selma Turkis Noyan annesi Alman asilli babasi Turk kimyagerdir. Ve gunun birinde annesinin arsivini gormek ister onceki mektuplarini, sonra guncelerini, fotograflarini... Birgun oglu olur ve oglu bu arsivi toplar bir kitap altinda, iste o kitap "oma" dir. Heyecan, olay istiyorum diyen insanlara oneri olarak sunabilecegim bir kitap degildir. Alintilarimi da aktaracagim :))
Otobiyografik Roman
Reklam
Baslangic
Kitap okumayi cok sevdigim ve hakkinda nicedir dusundugum, fikirlerimi yazma eglemini gerceklestirmeye basliyorum nihayet. Once Selma Turkis Noyan'in hikayesinden bahsetmek istiyorum "Oma" adli kitabinin altinda. Benim icin keyifli bir surec olacagini iyi biliyorum..