Kalp öyle bir alanmış ki sadece "O" varmış.
Sonra insan açmış kalbi. Davet etmiş başka bir sureti. Adına aşk denmiş. Allah dilde kalmış, yar kalbi kaplamış….
.
Hastalanmış insanlık.. Kalp hastalanmış..Aşk bambaşka bir şeymiş artık.
Kalp sessiz.. Aşk sessiz.. Suretler sessiz...
Kavga ezeldenmiş zaten. Lilith’in kalbinde Allah, yer vermemiş Adem’e aslında.
Hikaye o ya.. Ah ah….
Kalbimin içine istemiyorum nefsani sevgilileri.
Kalbimin içine istemiyorum yalan sevişmeleri.
Kurtar beni temizle kalbimi.Ben hazırım senin bana biçtiğin aşka
Ver bana senin yansıyan suretini.