Bu çocuğun en kötü huyu neydi biliyormusunuz? İster inanın ister inanmayın ama en fena huyu çocuk olmaktan utanmasıydı; bir an önce bir delikanlı olmak,gerçek bir erkek olmak istiyordu! benim bu hikayeden çıkardığım sonuç her şeyin zamanı ve yeri vardır.