Allah'tan tek dileğimdir
Başında Yasin'i Şerif bile okunmayacak bir mezarın olmasın..
Gözyaşlarımın yarısı cesetini, yarısıda gelecekteki çocuklarının bağrında ki ateşi olsun..
Gel seninle Ötüken de at koşturalım
Kımız içip sarhoş olalım
Tanrı dağında Turan hayalleri kuralım
Bir kızımız olsun devlet kursun
Bir oğlumuz olsun ordu kursun
Gök Tengri aşkımıza şait olsun..
Aslında gayet uysal biriyimdir. Sinirli değilimdir. Fakat beni sinir eden tek bir nokta var cahil kafanız, pis düşünceleriniz..
Evet cahil insana tahammülüm yoktur. Cahil insanla münazaraya gireceğime kafasına sıkmayı tercih ederim:Dd