NE GÜZEL
Ay ışığı pencerenden girende,
Senden yana hayal kurmak ne güzel.
Ya bir otobüste, ya bir trende,
Gurbet elden sana varmak ne güzel.
Aşkın mayasını senden alıp da,
Şekillendim sevda denen kalıpta.
Evinizin kapısını çalıp da
İlk çıkandan seni sormak ne güzel.
Umudu yoksula bol verir Hüda,
Bin tohuma can verir bir damla suda.
Gerek uyanık ol, gerek uykuda —
Benden bakıp seni görmek ne güzel.
Kurumadan daha yolculuk teri,
"Gel!" diye yanına çağırsan beni.
Bırakıp bir yana gamı, kederi,
Doya doya seni sormak ne güzel.
Aşk deyince anlattığı her şeydir,
Öldürdükçe tadı gelen bir şeydir.
Azrail’e can vermesi zor şeydir —
Sen istersen sana vermek…
Ne güzel...