📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaşadığım olay bana, kuralların bazı durumları yasaklamak yerine, çocukların eğitimini kolaylaştırması için konulması gerektiğini söylüyor. Çocuklar bizim geleceğimiz. "Nedir yani altına kaçırmış, kötü söz duymuş, dayak yemiş; biz de zamanında bunları yaşadık ama bir şey olmadı" demeyin. Kültürel kodlarımızda dayak ve kötü söz olmamalı, sevgi olmalı.
Diyeceğim o ki, hayatta her şey matematik ve Türkçe dersinden ibaret değildir.
Yol çamurluysa eğer başka bir yol açalım çocuklara.
Hiçbirimiz aynı değiliz. Hepimiz farklıyız ve bu çok güzel...