Bu kadar güzel kurgulanmış bir kitap ile uzun zamandır karşılaşmamıştım. Özellikle sonlara doğru virajlar öyle keskin hale geliyor ki kitabı elinizden bırakabilmenin imkansız olması bir yana , çevrenizde olup biteni de göremez, duyamaz hale geliyorsunuz. Öyle bir roman okuyayım ki son sayfası bitmesine rağmen aklımda uzun süre kalsın derseniz bu kitabı kesinlikle tavsiye ederim.