... Mutluluğun yarını yoktur; dünü de yoktur; o ne geçmişi hatırlar ne de geleceği düşünür: Mutluluğun şimdisi vardır ve o da bir gün değil, bir andır.
Hoşça kal! Eskiden olsa şunu eklerdim: Mutlu ol. Şimdiyse şunları söyleyeceğim: " Yaşamaya çalış, hayat sanıldığı kadar kolay değil".Beni hatırla, ama kederli zamanlarda değil, derin düşüncelere daldığında...
İtiraf edeyim, kalbimdeki yara o kadar derin değildi; ancak kendimi bir süre yalnızlık ve kedere vurmayı görev bildim, 'gençlik nelerle teselli bulmaz ki.'