f4

Buradaki ve şimdideki hayat ne kadar cazip olursa olsun. Bu dünya ile öteki dünya arasındaki metafizik boşluğun ve bu dünyada kalıcı bir yurt tutamamasının, daha çok onu kendine geri çeken öteki dünyanın sıla hasretini çekiyor olmasının yasını tutar.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Reklam
En iyisi hiç doğmamış olmaktır, şayet doğduysan da olabilecek ikinci iyi şey, nereden geldiysen bir an evvel oraya dönme olur.
Sayfa 81·Kitabı okudu
Zemin her yerinden çatırdıyor, her adımda çukurlar açılıyorsa, tek bir adım atmaya cesaret verecek motivasyonu bulamazsınız.
Sayfa 65·Kitabı okudu
"sevinç çığlıklarıyla göklere sıçrayarak ve ölümcül bir kederle."
Sayfa 58·Kitabı okudu
Onların maruz bulundukları tehlike hayatı fazla yüzeysel görmek değil, uçurumun derinliklerinden çıkamamak, belki de kendi "kimliklerinin" çöküşünü yaşamak ve kendilerine yabancılaşmaktır.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Reklam