f_srgl

f_srgl
@f_srgl
Mᵘˢᵗᵃᶠᵃ Kᵉᵐᵃˡ Aᵗᵃᵗᵘʳᵏ
Ne kadar arsız gönlüm var benim. Etrafımdaki insanları ne kadar çabuk seviyorum.
Reklam
Hayatın bir felaketten sonra daima bir saadet verdiğini o güzel darb-ı meselin söylediği gibi, ayın on beşi karanlıksa on beşinin mutlaka aydınlık olacağını bilmiyor değildim.
Kamran, ben seni sevmesini senden ayrıldıktan sonra öğrendim.
Bütün bu olan , geçen şeylere rağmen sen yine bir parça benimdir; ben bütün ruhumla senin.
Ne bileyim insan kalbi öyle anlaşılmaz bir şey ki.
Reklam