f_srgl

f_srgl
@f_srgl
Mᵘˢᵗᵃᶠᵃ Kᵉᵐᵃˡ Aᵗᵃᵗᵘʳᵏ
Düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum. Çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak .
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
- Yüreğimizi neden dinlemeliyiz ? - Çünkü yüreğin neredeyse hazinen de oradadır.
Kötülük , dedi Simyacı . İnsanın ağzından giren şeyde değildir . Kötülük oradan çıkandadır.
İnsan sevdiği için sever. Aşkın hiçbir gerekçesi yoktur.
Bir düşü gerçekleştirme olasılığı, yaşamı ilginçleştiriyor.