Tuğba

Tuğba
İçini acıtsa da herkesi kendi cehenneminde bırakıp gitmek tek çaredir bazen..
Reklam
Her son bir başlangıçtır sevgili dostum. Her karanlık aydınlığa tutsaktır.
Yenilmek yeniden yeşermektir. Biraz daha öğrenmek, biraz daha büyümek ve biraz daha güçlenmektir.
Düşmek kelimesini düşün.
Bir tohum ancak ve ancak toprağa düştüğünde filizlenebilir; bazen, düşmek de güzeldir.
İnsan hayatı boyunca bir şeyleri yitirir ve yerine bir şeyler koyar, böyle bir döngü var. Artık bağışıklık kazandığın,içinde bir eksiklik duygusuna sebep olmayan bir döngü. Ama bir de yerine başka şey koyamayacakların var Gidişiyle ruhunu eksiltenler var; asla dönmeyecek, dönemeyecek olanlar var Kabullenmez ama yokluğa alışır insan.
Reklam