Tuğba

Tuğba
Mutlu olabilmenin tek yolu "unutmayı" başarabilmekti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Güzel bir şeye bakınca ağlar mı insan?
-Ama bir de aşkın en yüksek noktası var. Nedir o biliyor musun? -Nedir? -Kıskanmayı bile unutmak. Onu mutlu eden her şeyi ve herkesi sevmek. O noktada sahiplenmek biter, saf aşk kalır.
Ama sarılmak bir ihtiyaçtır, hem sizin sarılmanız hem de karşınızdakinin size sarılması, harika bir şeydir.
Yine de belli olmaz, hikaye nerede biter, gerçek nerede başlar bilinemez.