Fadiko

Fadiko
@fadiiko
Bugün nevruz herkes baharın gelişini kutluyor.Okullar çiçeklerle süslenmiş.Öğrenciler şarkı söylüyor.Evet acımız acı dedik :( iki gün sonra unutuldu .Ne oldu verilen sözlere ???Haklısınız insan böyle bir varlık .
Deprem
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Çiçeklerden papatyayı, İnsanlardan seni sevdim ... Oğuz Atay
İçimde bir iman var başka bişey yok .
İnsan ve Duygular
🌸🤍
Bu dünya çocuklar için dönmüyorsa ben bişey bilmiyorum .
İnsan ve Duygular