"Söyleyin Doktor," dedi."Canına mı kıydı?"
"Hayır, dedim.
" Peki... yani... Ölümünden sorumlu olan kimse var mı? "
" Hayır," dedim yine. Oysa içimden ona, " Ben! Ben! Ben!" diye haykırmak geliyordu." Bir de sen! İkimiz! Bir de onun inadı, o uğursuz inadı!" Ama sustum. Bir kez daha, "Hayır," dedim. "Kimsenin suçu yok... Yazgısı böyleymiş!"