blkcfdm

İnsanlardan buz gibi soğudum, işte yalnız sen varsın... Cahit Külebi
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben demiyorum ki, insan hiç karanlığa, umutsuzluğa düşmez. Düşmez olur mu? Ama insanlığın mayası aydınlık ve umuttur. İnsanlığın mayasında güzel, aydınlık, pırıl pırıl, umut, gelecek türküleri söyleyen düş dünyaları kurmak var. Yaşar Kemal
Kendi öz yurdum da ben miyim garip? Beni bir köşeye atan utansın! Eğilmiyor diye, kurdu hor görüp, İti el üstünde tutan utansın!
Yaşam umutsuzluktan umut üretmektir. Yaşar Kemal
Lakin şudur benim öğretim: Bir gün uçmayı öğrenmeyi uman öncelikle ayakta durmayı, yürümeyi , konuşmayı, tırmanmayı öğrenmelidir:- uçmaya yeltenen kişi, uçmuş sayılmaz! Böyle Buyurdu Zerdüşt