Evet bir yılın daha sonuna geliyoruz... 2015 yılında okuduğumuz kitapları şöyle bir hatırlayalım, değerlendirelim... Bu yıl kaç kitap okudunuz, hangilerini beğendiniz? Sizi şaşırtanlar, sıkanlar, etkileyenler...
İlk ben cevap vereyim;
- 37 kitap okudum
- Beğendiklerim; Amak-ı Hayal, Saatleri Ayarlama Enstitüsü, Melekler ve şeytanlar, Kürk Mantolu Madonna, Satranç, İnsan Neyle Yaşar?, Kızıl Nehirler, Şeker Portakalı, Beyaz Gemi, Küçük Prens, Düzülke, Alice Harikalar Diyarında, Suya Düşen Kan, Fahrenheit 451, Zaman Makinesi, Dönüşüm, Küçük Kara Balık, Fareler ve İnsanlar, 1984, Yeraltından Notlar, Sayı Şeytanı, İlköğretmen, Ağrıdağı Efsanesi
- Beni şaşırtan ve etkileyen; Beyaz Gemi, Fareler ve İnsanlar
- Beni sarsanlar, Uçurtma Avcısı, 1984
- En beğendiğim kapak; Düzülke
- Beni sıkan bir kitap okumadım :)