Babamın vefatından sonra, üstesinden gelemediğim çok şey için psikolojik destek alıyorum. Danışmanıma göre, hiç ilerleme kaydedememiş olmamız onu çok üzüyor. Bir sürü şey okuyorum , dua ediyorum , sürekli yürüyorum. Neyi ters yapıyorum hala bulamıyorum. Hiçbir şeyi kontrol edemiyorum, kısır döngü yaşıyor olabilirim belki , belki de tükendim benden umudu kesmesi lazım belki de.