Nietzche; “Bir ruhun nasıl yakınlaştığına değil, ondan nasıl uzaklaştığına bakarak görürüm, onun yakınlığını ve bağlılığını ötekine.” diyor. Bu böyledir. Her şeyin biterkenki, o son anı hatırda kalır ve değerlidir. Severken de, nefret ederken de. Sarılırken de, ayrılırken de.