fakgul

hiç bir tarih düşülmemiş dibacesine belki de anamın kız zamanıydı kim bilir yol yürünmemiş göç düzülmemiş mavi sarıdan kopmamıştı mesela...
Reklam
"Yüzlerce kervan yola düşer, gider; sense yapayalnız gidiyorsun amma tek başına yüzlerce kervansın zaten.'' Dîvân-ı Kebîr
"oturup ağlasam dedim ağlasam yeşile ala karşı elâleme karşı"
Ve unutma; Rabbin vazgeçenlerin değil, sabredenlerin yanındadır.
Yaşanan tüm saatlerden sonra. Vektörler asıl yönlerinde devam ediyor. Hiçbir şey onları durdurmuyor. Canlı histen başka bir bilgileri yok. Tek istedikleri bir yerde buluşana kadar devam etmek. Yavaşça. Büyük bir huzursuzlukla ama altın parçanın her şeye kılavuzluk ettiğine dair güvenle. Hücresel bir diziliş var. Hareket var. Işık var. Tüm merkezler aynı. Budalalık diye bir şey yok. Her zaman olduğumuz ve olacağımız gibiyiz. Aptal kadere bel bağlamıyorum”
Reklam